Wednesday, March 22, 2006

Għandi bżonn ta' għajnuna... OR: Help!!

Hurray! My website is nearing its completion, and that's something I'm happy about and proud of. This morning I put the last finishing touches to its Maltese version. Now, that was a drag - but I'm content with the result. - Until someone starts pointing out the lousy mistakes in it, I guess!

If any nice Maltese person among you would give it a daqqa ta' għajn and let me know of any stupid mistakes, I'd be very grateful. It's not really much text, but where I usually scrape by in spoken Maltese, the writing of it is so much more difficult. For example, is prezzijiet jirreflettu il-volum ta' xogħol correct or must it read volum tax-xogħol?? My head's been spinning, and my mind boggling...

Well, if you have a minute to spare, please do have a look and tell me what you think. Since I cannot afford to pay someone to do a professional translation for me I rely on my blog as advertising tool! ;)

Grazzi!!

3 Comments:

At 22:13, Blogger keBo said...

The website is ok, quite flowing and straight forward. I've seen some horror of horrors in the usage of html language. However I discriminate - against html! The letters get too much pixelated for my tastes... I'm all for flash :)

 
At 23:31, Blogger Sabine said...

Thanks kebo :) Pity you didn't keep browsing onto the links page, where I gave your great flash site some space ;)

As for html vs flash: I'm grateful enough to have come to grips (a little) with Frontpage and to some extent html. Flash is nice - but it can wait! :p

 
At 02:15, Blogger Anonymous said...

I dette livet fortjener vi alle å være lykkelige i ekteskapet vårt. ekteskap er for bedre tid og verste tid, ekteskap er for begge foreldre å vokse sterke og oppdratt barnas sammen. dette er noe alle ekteskap trenger. Jeg er takknemlig for hjelpen DR WALE gir meg og mannen min ekteskapet vårt var på det tidspunktet kollapset mannen min bidro ikke til ting vi gjør i huset lenger, han tar alltid opp alle slags unnskyldninger, han bryr seg ikke engang om barna våre lenger. Da jeg begynte å legge merke til den morsomme oppførselen hans, var jeg rask med å fortelle en venn som introduserte meg for DR WALE, og fortalte deretter DR WALE om problemene mine i ekteskapet mitt. Er rett derfra DR WALE fortalte meg alt som trengs for å gjøres jeg gjorde alt han ba meg om å gjøre jeg betalte også for varene han ba meg om. mens jeg skriver dette vitnesbyrdet nå har min lykke blitt gjenopprettet og jeg og mannen min er nå lykkelige sammen. Hvis du er i DR WALE-hjelp, kontakt ham på WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

 

Post a Comment

<< Home